Smluvní podmínky a ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky e-shopu stropní kazety-Jandera

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Prodávající - provozovatel internetového obchodu

Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Identifikace prodávajícího:

Martin Jandera, Sádek 153 Polička 572 01, Česká Republika,

korespondenční adresa: Martin Jandera Sádek 153 Polička 572 01

ŽL vydán Městským živnostenským úřadem v Poličce dne 7.11.1995,č.j. ŽÚ-2/95/F/472

IČ: 63609754

DIČ: CZ7211253522

Bankovní spojení: 27-1727650287/0100

Tel:603 371 754

email: jandera.stropy@seznam.cz

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost splnit závaznou objednávku kupujícího, zboží dodat v dohodnutém termínu.

Další povinnosti prodávajícího vyplývají z obecně závazných předpisů, vůči spotřebiteli zejména zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vůči jiným subjektům ze zvláštních předpisů.

Prodávající má povinnost v případě odstoupení kupujícího od smlouvy posoudit toto odstoupení od smlouvy bez zbytečných odkladů a nejdéle do 30-ti dnů od odstoupení od kupní smlouvy navrátit kupujícímu finanční prostředky.

Prodávající má právo od kupujícího vyžadovat zaplacení nákladů spojených s neuskutečněním prodeje z viny na straně kupujícího.

Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy.

Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.

Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí nebo změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s Kupujícím na novém plnění. V takovém případě navrátí prodávající případné předem uhrazené finanční prostředky kupujícímu bez zbytečného odkladu.

Změna ceny vyhrazena - chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor apod.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést prodávajícímu osobní údaje potřebné k úspěšnému plnění objednávky.

Kupující se zavazuje uhradit a převzít zboží v řádném termínu.

Kupující má právo od objednávky odstoupit, není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku.

Kupující se zavazuje dodané zboží prohlédnout neprodleně po převzetí a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o závadách. Předejde tak pozdějším komplikacím s případnou reklamací vady věci, která vznikla při její přepravě. Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje vnější nepoškození zásilky při dodání. Vnější nepoškození zásilky při dodání je předpokladem nepoškození věci při přepravě.

Kupující má právo uvést své výhrady k dodané zásilce do přepravního dokladu.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzení objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku, můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky nebo e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme přepravní službou GLS 

Při objednávce nad 5 000,- Kč neplatíte PŘEPRAVNÉ.

 

Přeprava zboží činí:

 -  149 Kč za celou objednávku stropních kazet

-   149 Kč za celou objednávku PVC Dekoračních Panelů 

-   149 Kč za celou objednávku lišt o délce 1bm

-   149 Kč za celou objednávku lišt LX o délce 2bm

-   199 Kč za celou objednávku stropních kazet a lišt o délce 1 bm

-   240 Kč za celou objednávku stropních kazet, lišt o délce 1 bm a PVC Dekoračních panelů

-   240 Kč za celou objednávku stropních kazet a lišt LX o délce 2 bm 

-   290 Kč za celou objednávku stropních kazet,PVC Dekoračních panelů,lišt o délce 1bm a 2bm

- platba bankovním převodem, po přijetí objednávky, Vám bude zaslána faktura pro zaplacení bankovním převodem, zboží, Vám bude posláno po připsání platby na náš účet

Dobírka činí 38,-Kč za celou zakázku

Přeprava GLS je určená  jak pro ČR, tak i pro SK / smluvní cena od 199 kč/ balík /

 

 

6) DODACÍ LHŮTA

Zboží, které je skladem je odesláno zákazníkovi do 2 pracovních dnů. U ostatního zboží je vždy napsaná lhůta na objednání zboží (např. 1-2 týdny u většiny zboží, které nejsou skladem). V případě nějakého problému s objednávkou Vás budeme neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky nebo na e-mail: jandera.stropy@seznam.cz

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů

Ochrana vašich osobních údajů je pro nás velmi důležitá, a proto plně probíhá v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů – Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016. Obavy mít nemusíte. Vaše údaje jsou u nás v bezpečí a nebudou nikdy poskytnuty třetí straně.

 

Rozsah zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje získáváme, pokud:

  • nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek,
  • si objednáte službu na našich webových stránkách,
  • nám pošlete poptávku na naše služby,
  • s námi uzavřete smlouvu,
  • nám údaje sami poskytnete e-mailem, telefonicky nebo jiným způsobem.

Zpracováváme tyto údaje:

  • jméno a příjmení nebo obchodní firma,
  • telefonní číslo,
  • e-mailová adresa,
  • poštovní adresa,
  • veškeré další údaje, které napíšete do formulářů na těchto webových stránkách, nebo do e-mailů odeslaných na adresy uvedené na těchto stránkách,
  • identifikace prohlížeče, operačního systému a další informace pro analýzu návštěvnosti,
  • cookies.

Kdo bude shromažďovat vaše osobní údaje?

Vaše osobní údaje bude shromažďovat společnost Martin Jandera, Sádek 153 Polička 572 01 IČO63609754, DIČ CZ7211253522 (dále jen „Správce“).

Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou zpracovávat i dodavatelé některých služeb uvnitř a vně EU, jako například dodavatelé cloudových, IT nebo webhostingových služeb. Případně další dodavatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací.

Účely zpracování a jejich právní základ

Plnění smlouvy

Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom vás kontaktovali zpět s odpovědí na vaše požadavky pro účely plnění smlouvy, vyřízení vašich objednávek.

Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.

Přímý marketing (oprávněný zájem)

Osobní údaje zpracovávané za účelem přímého marketingu mohou zahrnovat tzv. remaketing.

Jak mohu požádat o vymazaní nebo opravu mých osobních údajů?

Můžete kdykoliv požádat o vymazání vašich údajů, my vaše data trvale smažeme nebo opravíme.

Jak dlouho budeme shromažďovat vaše osobní údaje?

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu a poté po dobu 2 let v případě oprávněného zájmu. Osobní údaje budeme bezpečně ukládat po dobu nezbytnou k plnění našich povinností podle platných právních předpisů.